Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

Wilk i zając_Gonitwa.exe

macius75 / Gry dla dzieci / Wilk i zając_Gonitwa.exe
Download: Wilk i zając_Gonitwa.exe

295,36 MB

0.0 / 5 (0 głosów)
Główne zadanie w grze jest proste – uciekać przed Wilkiem. Do przejścia jest osiem zróżnicowanych poziomów (każdy składa się z kilku mniejszych partii). Podczas zabawy osoby siedzące przed monitorem trafiają m.in. na plażę, na wieś, do miasta, na plac budowy czy pokład statku.

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
Image.aspx?id=141869865Image.aspx?id=141869976Image.aspx?id=141870074Image.aspx?id=141870160Nauka na wesoło: - Przygotowanie do pisania – literki D, E, O, U - Przyroda – drzewa liściaste i iglaste - Kształty – trójkąty i prostokąty - Ptaki – dudek, szpak, sikorka i dzięcioł - Muzyczne zabawy – zaśpiewaj piosenkę o żabce - Pomagaj w domu – porządki w spiżarni - Określenia miejsca – w środku, między, pomiędzy - Wielkość – pojęcia większy-mniejszy, dłuższy-krótszy - Cyferki – 3, 4 i 5 - Multimedialna bajka – posłuchaj, kogo spotkał Barnaba nad jeziorem? Zabawy: - Budowanie domków dla ptaków - Składanie samochodu - Leśna katapulta - Strach - elegant - Lot na miotle - Rymowanki - Układanki.
Image.aspx?id=141870756Image.aspx?id=141871354Image.aspx?id=141871270Image.aspx?id=141870868Nauka na wesoło: - Przygotowanie do pisania – literki I, K, R, S - Zwierzęta – kret, ryś, jeż, wiewiórka, lis - Kształty – trójkąt, prostokąt, kwadrat, koło, romb - Technika – statki powietrzne - Gospodarstwo – rozpoznawanie głosów zwierząt domowych - Muzyczne zabawy – zaśpiewaj piosenkę o wesołym miasteczku - Określenie miejsca – nad i pod - Cyferki – 6, 7 - Kolory – mieszanie kolorów podstawowych - Multimedialna bajka – posłuchaj co spotkało małego Jeżyka. Zabawy: - Cyferki w tunelu strachu - Układanki geometryczne - Zabawy z kolorami - Szukanie różnic - Platformówka - Zrób latawiec - Rymowanki - Strzelnica - Rebusy.
ImagePreview.aspx?id=96787830Zapraszam Was na przygodę z Czarownicami. Z Filipem policzcie koraliki. Barnabie pomożecie zbudować samolot. Ze mną rozwiążcie rebusy, a z Tosią zróbcie porządki. Zapraszam do zabawy! NAUKA NA WESOŁO: Przygotowanie do czytania i pisania - litery I, Y, K, L, R; czytanie sylab Technika - samoloty Figury geometryczne: trójkąt, koło, prostokąt, kwadrat Dobre obyczaje - zachowanie przy stole, zasady prawidłowego odżywiania Cyfry i liczby - dodawanie i odejmowanie w zakresie 10 Muzyczne zabawy - Piosenka czarownicy Ciekawostki - wszystko o czarownicach i czarowaniu Obsługa komputera - mysz i klawiatura ZABAWY: Wyprawa do jaskini Składanie samolotu Skoki na linie Porządki w kuchni Liczydło Filipa Układanka Pamięciówka Z pamiętnika dziadka Patryka Rymowanki i wierszyki ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ System operacyjny Microsoft Windows 98 lub nowszy Komputer zgodny z IBM PC Procesor: klasy Pentium II 64 MB RAM CD-ROM x24 Karta graficzna zgodna z Windows (800x600 TrueColor) Karta muzyczna zgodna z Windows (16 bitów) Program jest przystosowany do rozdzielczości 800x600 TrueColor. Przed uruchomieniem pojawi się pytanie, czy taką rozdzielczość ustawić (po wyjściu z programu są przywracane pierwotne ustawienia). Po zmianie rozdzielczości może być wymagana regulacja monitora, aby obraz w całości mieścił się na ekranie. Zainstalowanie QuickTime'a polepsza synchronizację dźwięku i animacji. Program można ściągnąć ze strony www.quicktime.com. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Pliki po pobraniu należy wypakować TYLKO RAZ ponieważ po wypakowaniu obraz .iso może wygladać jak plik .rar.Obraz następnie można zamontować w wirtualnym napędzie lub wypalić na płycie(opcja "Nagraj plik z obrazu" lub podobnie,w zależności jakiego programu użyjecie). Gra wymaga obecności płyty w napędzie.
Image.aspx?id=141871504Image.aspx?id=141871656Image.aspx?id=141871726Image.aspx?id=141871807Nauka na wesoło: - Przygotowanie do pisania –, literki A, T, M - Przyroda –, tęcza, skąd się bierze motylek? - Kształty –, koła i kwadraty - Zwierzęta –, pszczoła, krowa i kura - Muzyczne zabawy –, zaśpiewaj „,Tęczową piosenkę”, - Pomagaj w domu –, jak upiec ciasto? - Kierunki –, prawa-lewa, góra-dół - Cyferki –, 1, 2 - Multimedialna bajka –, posłuchaj bajki o motylku Zabawy: - Układanka-zapamiętywanka - Naprawianie szafy grającej - Czarodziejski kuferek - Spadające owoce - Zbieranie miodu - Mleko od krowy - Kolorowanki - Rymowanki.
Image.aspx?id=142460692Komputerowa Gratka: Kto uwolni Wiosnę. Gry z serii Komputerowa Gratka 3D stawia na równi naukę i zabawę. Gry przystosowano do możliwości dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Nie ma w nich przemocy, są za to plansze edukacyjne, dzięki którym dzieci rozwiązują zadania zawarte w grze. Przy okazji zdobywają informacje o świecie. Oprócz elementów zręcznościowych w grze są także zadania wymagające myślenia i kojarzenia faktów. W grze dziecko spotyka bohaterów z "Komputerowej Gratki": sympatyczną czarodziejkę Papatkę i mieszkańców Tęczowej Polanki - myszkę Tosię, skrzata Filipa i misia Barnabę. Wraz z nimi dzieci zrobią pierwszy, bezpieczny krok w komputerowy świat. Nauka na wesoło: - utrwalanie znajomości liter - zwierzęta - dżdżownica, zaskroniec, salamandra, traszka, zając - Przyroda - wiosenne przebudzenie - Cyfry i liczby - dodawanie z w zakresie 11 - Muzyczne zabawy - zaśpiewaj piosenkę o Wiośnie - Dom - kwiaty domowe i prace w ogrodzie - Ciekawostki - wszystko o ptasich zwyczajach - Obsługa komputera - klawiatura myszka Zabawy: - Lot na miotle - Zagraj w kulki - Posklejaj garnki - Kacza rodzina - Zagraj w karty - Multimedialna bajka - Rymowanki - Krzyżówki - Układanki z figur geometrycznych
obrazek Pomóż Cliffordowi w przygotowaniu wielkiego przyjęcia! Dzieci rozwiną swoje zdolności, szukając sposobów na uatrakcyjnienie przyjęcia Clifforda! Ciekawe ćwiczenia zachęcają do logicznego myślenia i używania wyobraźni. Przed dziećmi zostaną postawione zadania wymagające od nich umiejętności rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji. Przygotuj wszystkie niezbędne elementy udanej zabawy, a rozpocznie się WIELKIE przyjęcie Clifforda. Umiejętności: - Logiczne myślenie - Rozwiązywanie problemów - Grupowanie i sortowanie - Dobieranie w pary - Pamięć - Kolory i kształty - Liczenie - Podejmowanie decyzji - Kreatywność - Ćwiczenia ruchowe - Wypełnianie poleceń Cechy programu: - 18 wspaniałych ćwiczeń zapewniających doskonałą zabawę - 3 poziomy trudności - Możliwość wydrukowania plakatów z Cliffordem - System automatycznej pomocy pozwala dzieciom na samodzielną grę - Możliwośc zapisu gier do późniejszego odtworzenia - Obszerny poradnik dla rodziców
obrazek Opis: Clifford Uczy Wymowy Clifford wraz z przyjaciółmi dowiaduje się, że do Birdwell Island dotarło wesołe miasteczko, do którego postanawiają wyruszyć. Wraz z bohaterami, dzieci poruszając się po wesołym miasteczku będą wykonywać zadania, a dzięki temu poznawać nowe wyrazy z ich poprawną wymową oraz pisownią. Wesoła kolorystyka i animacja, łatwość poruszania się po grze, a także - podobnie jak w poprzednich częściach serii - zabawna i ciekawa fabuła zapewnią każdemu graczowi świetną zabawę. Cechy programu: * 12 ciekawych gier i zabaw komputerowych * Dziesięć interaktywnych historyjek z możliwością wydrukowania * Trzy poziomy trudności * System automatycznej pomocy pozwala dzieciom na samodzielną grę * Specjalne raporty poinformują Cię o postępach Twojej pociechy * Bohaterowie znani z telewizyjnego serialu Umiejętności: * Rozpoznawanie liter i dźwięków * Rodziny wyrazów * Rymowanie * Artykulacja * Literowanie * Pisowania * Zasób słownictwa * Rozpoznawanie wyrazów * Budowanie wyrazów * Kojarzenie wyrazów * Budowanie zdań * Kreatywność
Image.aspx?id=141870220Image.aspx?id=141870299Image.aspx?id=141870465Image.aspx?id=141870642Nauka na wesoło: - Przygotowanie do pisania – literki D, E, O, U - Przyroda – drzewa liściaste i iglaste - Kształty – trójkąty i prostokąty - Ptaki – dudek, szpak, sikorka i dzięcioł - Muzyczne zabawy – zaśpiewaj piosenkę o żabce - Pomagaj w domu – porządki w spiżarni - Określenia miejsca – w środku, między, pomiędzy - Wielkość – pojęcia większy-mniejszy, dłuższy-krótszy - Cyferki – 3, 4 i 5 - Multimedialna bajka – posłuchaj, kogo spotkał Barnaba nad jeziorem? Zabawy: - Budowanie domków dla ptaków - Składanie samochodu - Leśna katapulta - Strach - elegant - Lot na miotle - Rymowanki - Układanki.
obrazekCóż za wciągająca książka o przyrodzie! Aaaaa... Znowu jakieś czary. Nowa przygoda przed nami! Adibu za sprawą magicznej książki trafia do jej wnętrza. Okazuje się, że mieszka w niej sympatyczny dinozaur Dino, który na niektórych stronach książeczki o naturze narysował śmieszne obrazki. Ale gdzie on się podział? Razem z Adibu ruszaj na poszukiwania przyjaciela, rozwiązuj zadania i odkrywaj tajemnice przyrody i nauki. W każdej grze serii Adibu jest "Kącik rodziców", który pozwala sprawdzić postępy dziecka oraz ustawić czas, jaki dziecko może spędzić przed komputerem.
obrazekzainstalować na DAEMON Tools Pro Koziołek Matołek idzie do Szkoły PL Program przeznaczony jest dla dzieci od 5 do 10 lat. Podstawowa tematyka to: nauka alfabetu, dodawanie i odejmowanie, nauka kolorów, kształtów, kierunków świata, następstw czasu, logicznego myślenia i kojarzenia oraz ćwiczenie pamięci. Przygotowane zabawy obejmują poziom przedszkola i pierwszej klasy szkoły podstawowej. Koziołek Matołek oprowadza małego użytkownika po pełnym niespodzianek Pacanowie. W programie znajduje się 11 zabaw edukacyjnych, w trzech wersjach różniących się poziomem trudności. Pozwala to dostosować poziom skomplikowania zabaw do możliwości małego gracza.
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności