BATTI STRTAUSS OPIS ZDJĘCIA.rar
-
▪ Trening autogenny Schultza -
Arteterapia -
Batti Strauss -
BATTI STRAUSS-AKTYWNE SLUCH MUZYKI -
Biblioterapia -
Choreoterapia -
Dramaterapia -
dyplomy dla dzieici -
Ergoterapia -
kolorowanki -
Muzykoterapia -
różne o dzieciach -
Terapeuta zajęciowy - poradnik dla ucznia -
terapia zajęciowa -
trening autogenny Schultza (audio) -
Treningi
- adaptacja różnych utworów muzyki klasycznej;
- identyfikacja z artystami prezentującymi się w nagraniu;
- możliwość wystąpienia w roli wykonawcy i dyrygenta dzieła;
- komunikacja poza słowna w celu zwrócenia uwagi na różne elementy dzieła muzycznego;
- swoboda w zamianie ról;
- kształcenie wyobraźni dźwiękowej;
- atrakcyjność utworu do wielokrotnego słuchania;
- zintegrowane: słuchanie, granie, tańczenie i śpiewanie z elementami pantomimy, dramy i różnych form plastycznych ( synkretyzm w słowach: gram, słyszę, tańczę i śpiewam bliskie idei C. Orfa ).
- stosunkowo krótki czas osiągnięcia celu;
- zachęta do rozwijania twórczości ucznia: nauczyciela;
- możliwość stosowania tej metody przez nauczyciela z mniejszym doświadczeniem muzycznym.
Autorka podaje następujące etapy pracy z utworem:
1.Fabularyzowanie muzyki połączone z prostymi ruchami rytmicznymi.
2.Realizacja w tańcu.
3.Gra na instrumentach.
4.Połączenie tańca z instrumentacją.
5.Mówienie o muzyce.