Wykorzystujemy pliki cookies i podobne technologie w celu usprawnienia korzystania z serwisu Chomikuj.pl oraz wyświetlenia reklam dopasowanych do Twoich potrzeb.

Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, wyrażasz zgodę na ich umieszczanie na Twoim komputerze przez administratora serwisu Chomikuj.pl – Kelo Corporation.

W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia dotyczące cookies w swojej przeglądarce internetowej. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności - http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Jednocześnie informujemy że zmiana ustawień przeglądarki może spowodować ograniczenie korzystania ze strony Chomikuj.pl.

W przypadku braku twojej zgody na akceptację cookies niestety prosimy o opuszczenie serwisu chomikuj.pl.

Wykorzystanie plików cookies przez Zaufanych Partnerów (dostosowanie reklam do Twoich potrzeb, analiza skuteczności działań marketingowych).

Wyrażam sprzeciw na cookies Zaufanych Partnerów
NIE TAK

Wyrażenie sprzeciwu spowoduje, że wyświetlana Ci reklama nie będzie dopasowana do Twoich preferencji, a będzie to reklama wyświetlona przypadkowo.

Istnieje możliwość zmiany ustawień przeglądarki internetowej w sposób uniemożliwiający przechowywanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Można również usunąć pliki cookies, dokonując odpowiednich zmian w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Pełną informację na ten temat znajdziesz pod adresem http://chomikuj.pl/PolitykaPrywatnosci.aspx.

Nie masz jeszcze własnego chomika? Załóż konto

MineCraft - Portable.rar

TylkoPortable / Gry Portable / MineCraft - Portable.rar
Download: MineCraft - Portable.rar

121,26 MB

1.0 / 5 (1 głos)
obrazek
Gra z Aplikacją MineCraftSP
Zarąbista gra. Polecam dla miłośników MMO-RPG.

Nasz wirtualny świat, jest potęgą Notch-a (twórcy MineCraft-a).
Możemy tworzyć i niszczyć pikselowe klocki, o różnych trwałościach,
właściwościach i zastosowaniach.

Ta gra wyszła na rynek zanim została skończona(tak jest do tej pory).

Polecam Let's play JJayJocker-a "Przygody z MineCraft"
Link: http://www.youtube.com/watch?v=sNBST6sXLgY&feature=related

Komentarze:

Nie ma jeszcze żadnego komentarza. Dodaj go jako pierwszy!

Aby dodawać komentarze musisz się zalogować

Inne pliki do pobrania z tego chomika
obrazek Magrunner: Dark Pulse to czerpiąca pełnymi garściami z twórczości H.P. Lovecrafta pierwszoosobowa gra logiczna. Projekt opracowuje zespół 3 AM Games, utworzony jako nowe studio firmy Frogwares, znanej z serii przygodówek z Sherlockiem Holmesem w roli głównej. Akcję Magrunner osadzono w niedalekiej przyszłości. Fabuła opowiada o losach młodzieńca imieniem Yoshi, który postanawia wziąć udział w organizowanym przez korporację Gruckezber testach nowych technologii. Szybko jednak okazuje się, że z pozoru niewinne eksperymenty mają posłużyć znacznie mroczniejszym celom i sprowadzić na Ziemię potworne obce istoty zamieszkujące najmroczniejsze zakątki wszechświata. Autorzy połączyli stylistykę science-fiction w wydaniu cyberpunkowym z bestiariuszem kosmicznych koszmarów znanym z powieści H.P. Lovecrafta, tworząc mieszankę powszechnie określaną mianem Cthulhupunk. Pozwoliło im to na ukazanie zarówno klasycznych Wielkich Przedwiecznych oraz ich sług, jak i ich futurystycznych wersji. Rozgrywka przypomina w podstawowych założeniach serię Portal. Otrzymujemy zatem grę logiczną rozgrywaną z perspektywy FPP, ale jednocześnie sama mechanika zabawy jest mocno odmienna od tego co oferował cykl studia Valve. W Magrunner do rozwiązywania zagadek wykorzystujemy bowiem moc manipulowania siłami magnetycznymi. Na naszej drodze stoi masa śmiercionośnych pułapek i przeżycie wymaga sporej dozy sprytu. Nie zabrakło tu jednak sekcji platformówkowych, w których musimy wykazać się dobrym refleksem. Poza trybem dla pojedynczego gracza dostępny jest również multiplayer, w którym manipulowanie biegunami magnetycznymi służy zarówno do zabijania wrogów, jak i obrony przed atakami.
obrazek Bohater serii komiksów i kreskówek z uniwersum Marvela pojawił się m.in. w Marvel vs. Capcom 3: Fate of Two Worlds oraz Spider-Man: Shattered Divisions. Przy okazji wejścia na ekrany kin filmu w reżyserii Tima Millera, koncern Activision zadecydował, że Deadpool powinien zostać uhonorowany własną grą wideo. Produkcję Deadpool: The Video Game powierzono studiu znanemu m.in. z Transformers: Wojna o Cybertron. Ekipa deweloperska postawiła sobie za cel, by postać popularnego antybohatera była możliwie wierna komiksowemu pierwowzorowi. Gadatliwy heros, którego poczynaniami kieruje gracz, obdarzony więc został sarkastycznym poczuciem humoru, chwiejnym charakterem i jednocześnie zabójczo skutecznymi umiejętnościami eliminowania przeciwników. Rozgrywka w Deadpool: The Video Game łączy elementy FPP (strzelaniny) i TPP (bijatyki). Gracze mogą popisać się zarówno umiejętnościami strzeleckimi jak i walki wręcz. Twórcy zadbali, by tytułowy Deadpool dysponował też charakterystycznymi dla siebie broniami, w tym parą pistoletów oraz dwiema katanami (samurajskie miecze). Do niewątpliwych atutów gry należy obecność innych postaci, doskonale znanych miłośnikom komiksów oraz humor sytuacyjny i zabawne komentarze głównego bohatera. Podobnie jak w kreskówkach i wcześniejszych grach wideo z udziałem Deadpoola głosu użyczył mu amerykański aktor – Nolan North.
obrazek Wypakować, i grać. F.E.A.R. to kolejna gra z gatunku FPS autorstwa ojców m.in. Shogo: Mobile Armor Division, The Matrix Online i serii No One Lives Forever. Tytułowy akronim oznacza First Encounter Assault and Recon, co jest nazwą specjalnego rządowego oddziału militarnego ds. likwidacji wszelakiego terroryzmu. Wszyscy członkowie rzeczonego zespołu odbywają konwencjonalne szkolenie (umiejętności strzeleckie, walka wręcz itp.) oraz zdobywają zdolności o charakterze paranormalnym (np. niesamowita szybkość, owocująca de facto spowolnieniem otoczenia – vide słynny efekt bullet-time z filmowego cyklu The Matrix). Sterowany przez użytkownika bohater należy właśnie do wymienionej wcześniej grupy, wyruszającej na niebezpieczną misję odbicia z rąk tajemniczych złoczyńców siedziby korporacji technologicznej Armacham. Jednakże akcja (dwanaście wirtualnych godzin) upływa nie tylko wewnątrz budynków, ponieważ przygotowano także duże fragmenty miasta i sekwencje przemieszczania się rozmaitymi wehikułami (śmigłowiec, samochód etc.) w roli pasażera. Napotkani przeciwnicy wykazują stosunkowo wysoki poziom sprytu, dzięki zaawansowanym algorytmom Sztucznej Inteligencji. Zawsze można mimo wszystko sprowadzić ich do przysłowiowego parteru przy pomocy jednego z dostępnych środków bojowych, czyli m.in. karabinu maszynowego z dołączonym celownikiem optycznym. Developerzy bardzo poważnie potraktowali szeroko rozumiany temat realizmu, implementując w swoim dziele rozbudowany model fizyczny. Ponadto twórcy przyszykowali szczegółowo dopracowaną oprawę wizualną, znakomicie prezentującą industrialny świat gry. Warto jeszcze wspomnieć o sporym zakresie interakcji z otoczeniem i innymi członkami tytułowej pięcioosobowej drużyny: Rowdy Betters (dowódca), Jin Sun-Kwon (snajper), Spen Jankowski (ekspert od wsparcia) i Douglas Holiday (saper).
obrazek Rozpakować, odpalić setup.bat i cierpliwie czekać aż gra się rozpakuje. Driver: Parallel Lines to kolejna, czwarta już część popularnej serii przygodowych gier akcji, w których wyścigi samochodowe odgrywają niebagatelną rolę. Kontynuacja cyklu wymagała od Atari sporej dozy odwagi oraz wiary w jej dobre przyjęcie przez graczy, gdyż jak dobrze pamiętamy, trzecia część, Driv3r, została dosłownie „zmiażdżona” zarówno przez krytykę jak i docelowych odbiorców. Akcja Driver: Parallel Lines przenosi nas do Nowego Jorku, w lata 70-te zeszłego stulecia. Ponownie położono nacisk na korzystanie z różnej maści samochodów. W porównaniu z poprzednią częścią, ograniczeniu uległy strefy, w których poruszamy się na własnych nogach, zagęszczono ruch uliczny, a także ulepszono algorytmy sztucznej inteligencji. Historia opowiedziana w Driver: Parallel Line została podzielona na dwa ściśle powiązane ze sobą epizody. Akcja pierwszego z nich rozgrywa się w latach siedemdziesiątych, kiedy to osiemnastoletni nowojorczyk o pseudonimie TK (skrót od The Kid - pol. Dzieciak) pragnie zdobyć pieniądze i sławę. Uzdolniony, popularny i arogancki jak diabli młodzieniec, słynie w najbliższej okolicy z ponadprzeciętnych umiejętności w prowadzeniu samochodem. Jego wyczyny szybko przyciągają uwagę otoczenia, począwszy od nastolatków lubiących ścigać się po ulicach przedmieścia, na gangsterach kończąc. Ci ostatni należycie doceniają talent chłopca, płacąc mu za wykonywane zlecenia. TK ma jednak wyraźnego pecha. Podczas jednego z doskonale zaplanowanych zadań dla miejscowego króla przestępczości, coś idzie nie tak. Bliżej niezidentyfikowany kapuś wystawia naszego bohatera, co owocuje policyjną obławą. Zamiast za kierownicę, TK trafia za kratki. Na długo, bo 28 lat. Drugi epizod rozpoczyna się w 2006 roku, kiedy główny bohater w końcu opuszcza więzienie. TK pragnie zemsty. Aby jednak tego dokonać, musi wpierw powrócić do dawnej wprawy w kierowaniu samochodami. Nie jest to takie proste, wszak nie siedział on za kółkiem od ponad dwudziestu lat.
obrazek Przed uruchomieniem gry uruchom wpis rejestru. Niemieckie studio X1 Software specjalizuje się głównie w produkcji dodatków do gier tematycznie nawiązujących do okresu II wojny światowej (np. Silent Hunter III: Seawolves, Pacific Fighters: Banzai! czy U-Boat: Battle in the Mediterranean). Iron Front - Liberation 1944 to jednak pełnowymiarowa produkcja, łącząca elementy strategii taktycznej i strzelaniny z widokiem z perspektywy pierwszej osoby (FPS). Akcja gry osadzona została latem roku 1944, a więc w okresie, gdy zgodnie z historycznymi faktami Armia Czerwona prowadziła ofensywę na terenie Polski. Niemieckie wojska próbują spowolnić marsz sowietów na zachód. Dochodzi do wielu krwawych starć z użyciem broni pancernej oraz lotnictwa. W dwóch kampaniach trybu solowego gracze mają okazję wcielić się zarówno w żołnierzy Wehrmachtu jak i Czerwonogwardzistów. Na polach bitew mogą przejąć rolę dowódców czołgów, w tym słynnych Panzerkampfwagen VI i JS-2, a także usiąść na fotelu pilota w myśliwcach pokroju Focke Wulf 190 lub bombowcach jak Petlakow PE-2. Zarówno pojazdy jak i broń oraz umundurowanie w grze odwzorowane zostały z dużą dbałością o szczegóły. Rozgrywka w Iron Front - Liberation 1944 łączy elementy pierwszoosobowej strzelaniny i strategii taktycznej. Poza trybem kampanii solowych twórcy gry zadbali także o funkcjonalny multiplayer z opcjami starć w kooperacji i rywalizacji. Oprawa graficzna Iron Front - Liberation 1944 bazuje na możliwościach silnika graficznego Real Virtuality 3, znanego chociażby z ARMA II Operation Arrowhead. Do atutów gry zaliczyć można edytor scenariuszy, umożliwiający graczom tworzenie własnych misji i dzielenie się nimi za pośrednictwem sieci Internet.
obrazek The Settlers 7: Droga do Królestwa to strategia czasu rzeczywistego koncentrująca się na warstwie ekonomicznej. Naszym zadaniem jest odpowiednie pokierowanie podległymi osadnikami, tak by nasze królestwo stało się krainą mlekiem i miodem płynącą. Tytuł stanowi powrót do korzeni serii, choć jednocześnie zadbano, by gra była atrakcyjna nie tylko dla weteranów cyklu. The Settlers 7 oferuje dużą swobodę w wyborze ścieżki rozwoju naszego imperium. Możemy położyć nacisk na stronę militarną, handlową lub też na nowe technologie. Jednak sukcesy w tych dziedzinach są jedynie rezultatem zdrowej gospodarki. Dopiero dzięki mądremu zarządzaniu włościami oraz podwładnymi uzyskamy środki potrzebne do pokonania konkurencji. Walka jest kompletnie automatyczna i nie umożliwia ręcznego sterowania przebiegiem bitew. Sukces lub porażka podbojów jest więc głównie rezultatem tego, na jak dobre oddziały było nas stać. W grze o wygranej decydują punkty zwycięstwa. Wymagania, jakie musimy spełnić, by je zdobyć, są różnorodne (np. wymyślenie odpowiednio zaawansowanej technologii). By wygrać, musimy uzyskać odpowiednią liczbę punktów i utrzymać je przez określony czas. Mechanizmy rozgrywki charakteryzuje spory stopnień skomplikowania. W bezproblemowym zapanowaniu nad przebiegiem gry pomaga przemyślany interfejs i system budowli oraz obejść. Wszystko jest na miejscu i pod ręką. Gra na każdym kroku tłumaczy, jak co działa i podpowiada, co należy zrobić, by odnieść sukces. W The Settlers 7: Droga do Królestwa zawarty został ponadto rozbudowany tryb rozgrywki wieloosobowej, uwzględniający zarówno rywalizację pomiędzy graczami, jak i kooperację. Produkcja Blue Byte zapewnia graczom dostęp do edytora zamku, map oraz dodatków (w tym np. nowych przeciwników SI). Oprócz tego wprowadzono wsparcie dla serwisu Facebook, czatów, system pomocy online, czy chociażby panel przyjaciół. Warto dodać, że gra wymaga stałego połączenia z Internetem. Zmagania zostały przedstawione za pomocą ładnej oprawy graficznej, za którą odpowiada zmodyfikowana wersja silnika Trinigy. Zastosowanie znalazła tu także zaawansowana sztuczna inteligencja – zarówno poddanych, jak i przeciwników.
obrazek Men of War: Vietnam to trzeci samodzielny dodatek do strategii czasu rzeczywistego Men of War, wydanej w 2007 roku. Produkcję opracowało studio Best Way, odpowiedzialne również za zaprojektowanie podstawowej wersji gry, jak i pierwszych dwóch rozszerzeń - Red Tideoraz Assault Squad. Jest to pierwsza odsłona cyklu umożliwiająca graczom wzięcie udziału w innym konflikcie, aniżeli II wojna światowa. W Men of War: Vietnam gracz zostaje przeniesiony na Półwysep Indochiński, by wziąć udział w wojnie wietnamskiej rozgrywanej w latach 1957-1975 pomiędzy Demokratyczną Republiką Wietnamu (wspieraną m.in. przez Związek Radziecki i Chiny) a Republiką Wietnamu (za którą stała międzynarodowa koalicja, ze Stanami Zjednoczonymi na czele). Twórcy przyszykowali na potrzeby Men of War: Vietnam dwie kampanie dla pojedynczego gracza. Wykazali się przy tym odwagą i zamiast typowej poprawnej politycznie opowieści zaoferowali po jednym zestawie scenariuszy dla obu stron konfliktu – nie tylko dla USA, lecz również dla członków armii północnego Wietnamu. W znacznej większości misji dla obu stron konfliktu dysponujemy oddziałem kilku ludzi, z których każdy posiada własną specjalizację (np. snajper czy specjalista od materiałów wybuchowych). Rozgrywka polega na cichej i precyzyjnej robocie, niekiedy przypominającej tę z pierwszych części serii Commandos, nie zaś na otwartej walce. Od czasu do czasu nasi ludzie otrzymują wsparcie regularnej armii amerykańskiej lub wojsk Południowego Wietnamu, najczęściej jednak w roli kierowanych przez SI sojuszników. Uratowanie amerykańskich więźniów, oczyszczenie bunkrów, przejmowanie ważnych punktów strategicznych (np. mostów) czy eliminacja wrogich oficerów to tylko niektóre z zadań, jakie na nas czekają. Na przestrzeni obydwu kampanii przeżywamy m.in. zasadzkę na szlaku Ho Chi Minh, zabawiamy się w mordercze podchody w delcie Mekongu, urządzamy zbrojne rajdy w Kambodży, a także bronimy mostu podczas ofensywy Tet. Wszystko to przy wykorzystaniu kompletnie nowego dla tej serii sprzętu, w tym klasycznych helikopterów Huey czy czołgów M48.
obrazek Soldiers: Heroes of World War II to gra strategiczna, stworzona przez ukraiński zespół Best Way, w której naszym zadaniem jest dowodzenie oddziałem świetnie wyszkolonych żołnierzy, wykonujących rozmaite działania, przeważnie na tyłach wroga, w czasie II Wojny Światowej. Akcja ma miejsce na terytorium Europy, a do przejścia czeka ponad 25 misji bojowych inspirowanych heroicznymi wyczynami żołnierzy w czasów IIWŚ, wchodzących w skład sił Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, Rosji i Niemiec. Dużym plusem programu jest dobra, trójwymiarowa grafika z realistycznie zrealizowanymi elementami środowiska, które w trakcie misji, można częściowo, lub całkowicie zniszczyć. Poza tym, Soldiers: Heroes of World War II oferuje: Akcję widzianą z perspektywy trzeciej osoby, która dzięki solidnej realizacji, pozwala poczuć się, jak podczas oglądania filmu wojennego. Ponad sto pojazdów i dwadzieścia pięć broni, nawiązujących do epoki. Bezpośrednią kontrolę nad wyborem celu. W grze, dzięki skutecznemu trafieniu można wyeliminować czołg, niszcząc jego gąsienice, lub zabijać żołnierzy wroga, szybkim strzałem w głowę. Dopracowany silnik fizyczny, z realistyczną trajektorią lotu wystrzeliwanych pocisków. Zaawansowaną inteligencję komputerowego przeciwnika: wróg atakuje w formacjach, wycofuje się w sytuacjach zagrożenia, szuka naturalnych barier ochronnych i kryjówek, próbuje zorganizować zasadzkę, itp. Ponad sto różnych animacji żołnierzy, zwiększających realizm rozgrywki.
obrazek Rise of the Argonauts to gra action RPG opracowana przez studio developerskie Liquid Entertainment (twórcy The Lord of the Rings: The War of the Ring oraz serii Battle Realms). Pozycja ta nawiązuje do greckich mitów, a jej głównym bohaterem jest Jason (w Polsce znany jako Jazon) – heros, syn Ajzona, króla Jolkos. Inspirowana mitem o poszukiwaniu Złotego Runa gra przedstawia jego alternatywną historię, uzupełnioną przez twórców o nowe wątki. Podczas gdy Jason przygotowuje się do ślubu, jego ukochana zostaje nieoczekiwanie zamordowana przez tajemniczego skrytobójcę. Podczas wizyty w świątyni bohater odkrywa, że jest szansa na przywrócenie jej do życia – musi jednak odnaleźć w tym celu wspomniane Złote Runo. W towarzystwie wielu innych, znanych z mitologii greckiej herosów, Jason wyrusza więc na pokładzie swego statku Argo na poszukiwania. Jak można się domyślić, jest to długa i pełna niebezpieczeństw podróż. Sam statek jest bardzo ważnym elementem gry, jako że jej teren został podzielony na wyspy (łącznie jest ich 15), między którymi się przemieszczamy. Okręt zmienia się wraz z rozwojem bohatera – na przykład pusta początkowo ładownia statku z czasem się zapełnia. Po kilku przygodach na jego pokładzie może też zamieszkać kapłan, dzięki czemu nie trzeba odbywać długich podróży do świątyni. Rozgrywkę obserwujemy z perspektywy trzeciej osoby, a na wyprawy wyruszamy w towarzystwie dwójki innych herosów, którym możemy wydawać proste polecenia. Wśród nich znajdą się między innymi Herakles czy Atalanta. Walki odbywają się w czasie rzeczywistym, a podczas pojedynków z wojownikami i mitycznymi potworami używamy zarówno broni białej, jak i magii. Nie mniej ważne od potyczek są także liczne dialogi i zbieranie artefaktów, które przybliżają nas do upragnionego celu, jakim jest zdobycie Złotego Runa. Przygodom Jasona bacznie przygląda się czterech bogów: Ares, Apollo, Atena i Hermes. W zależności od tego, czy nasze działania się im spodobają czy nie, mogą nam pomóc (np. Apollo sprawi, że nasz bohater będzie szybszy) lub robić drobne psikusy (Hermes wywoła sztorm utrudniający podróż na statku).
więcej plików z tego folderu...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin
W ramach Chomikuj.pl stosujemy pliki cookies by umożliwić Ci wygodne korzystanie z serwisu. Jeśli nie zmienisz ustawień dotyczących cookies w Twojej przeglądarce, będą one umieszczane na Twoim komputerze. W każdej chwili możesz zmienić swoje ustawienia. Dowiedz się więcej w naszej Polityce Prywatności